Avatar billede brinck10 Nybegynder
25. juli 2010 - 12:47 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Disk forstoppet i MAC drev

Hej eksperter.

Jeg har været meget dum, og proppet en lille disk ind i mit drev på MACen. Det skete da jeg i en glædesrus efter at have fundet en tabt disk, som jeg bare måtte vise til min søster, stoppede den ind, uden at tænke mig om.

Jeg vil høre om der er nogle af jer, der har en idé til hvordan jeg får den ud? Har prøvet at trykke på skub ud knappen, men det har ikke lykkes mig. Og jeg vil ikke så gerne åbne den bag på, da min garanti så ryger.

Mvh.

Brinck10
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2010 - 12:53 #1
Er det et dvd drev?
Så sidder der vel kun en skrue der holder det i bunden.
Kommer drevet helt ud kan den lille mini disk formodentlig fjernes.
Avatar billede brinck10 Nybegynder
25. juli 2010 - 12:58 #2
Ja, men fik den ud ved hjælp af to kort og en større disk. Mange tak for hjælpen. Hvis du smidder et svar for du lette point ;=)!
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2010 - 13:51 #3
Det du skal gøre. Jeg havde også en disc der sad fast i drevet engang. Det du kan gøre for at afhjælpe det er når du booter den op kan du holde huseknappen nede samtidig. Hvis du har en to knappet mus er det venstre museknap du holder nede under boot. Det skulle meget gerne spytte den disc ud. :)
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2010 - 13:52 #4
Det skulle jo naturligvis have været et svar og ikke blot en kommentar
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2010 - 14:44 #5
Prøv tippet som moneyboy kom med. med en disk der kan komme ud. Hvis trikket virker kan du dele point med ham, da du selv løste problemet. Læg dit næste indslag som svar,og del point mellem jer.
Jeg skal ikke have point når du selv løste problemet.
Avatar billede brinck10 Nybegynder
25. juli 2010 - 18:38 #6
Ja, det har MoneyBoy fuldstændig ret i.

Så vi deler point. Tak for tålmodigheden 220661.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2010 - 18:41 #7
velbekomme