Avatar billede danm Nybegynder
24. juli 2010 - 22:51 Der er 1 løsning

Magento, problem med visning af korrekt pris ved storeview skift

Hej

Jeg har forskellige moms priser afhængig af hvilket storeview man vælger (det er her sproget/landet som det skal sendes til. Derfor forskellige moms priser)
Men prisen opdateres ikke i kurven i siden når man ændrer storeview. Går man derimod til checkout eller mycart, vil prisen opdateres. Og også når man vender tilbage igen, vil prisen stå korrekt i kurven. Tilføjes en vare eller slettes den vil prisen også opdateres korrekt. Skifter jeg så storeview igen vil prisen forblive den samme, indtil jeg laver en af de ovenstående handlinger.
Magento gemmer åbenbart prisen et eller andet sted, og opdaterer den kun under bestemte handlinger.

Hvordan kan jeg eventuelt finde denne handling. Og i såfald hvordan kan jeg køre den fra min template fil for kurven (cart/sidebar/default.phtml). Så vil jeg sætte den til at udregne prisen hver gang siden loades.
Avatar billede danm Nybegynder
23. november 2010 - 19:12 #1
dfhgh