Avatar billede Kasper6482 Nybegynder
22. juli 2010 - 19:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adobe Flash, Design af logo

Hej

Sidder lige og har lavet en logo i photoshop, logoet skal dog have nogle levende radiosignaler som er i bevægelse hele tiden. Tænkte derfor at adobe flash er passende til dette. Problemet er blot at når jeg importere logoet til adobe flash, kan jeg ikke animere på selve logoet, animationerne ligger sig bagved.

Kan det overhovedet lade sig gøre at animere på et bitmap billede?
og i så fald hvordan gør jeg:)

Håber der er en der kan hjælpe mig

Mvh. Kasper
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2010 - 19:47 #1
Hej Kasper

Jeg har selv prøvet at lave et billed i photoshop og sætte nogle animationer på, men dit problem kan jeg ikke helt svare på hvorfor (:

Men prøv at flyt photoshop biledet ned som det nederste layer, så hvis jeg har forstået det rigtigt kommer animationer frem foran

MVH Christian
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juli 2010 - 19:48 #2
Avatar billede enur25 Nybegynder
22. juli 2010 - 19:51 #3
Jeg kan godt lave det for dig hvis du sender det til mig
Avatar billede Kasper6482 Nybegynder
22. juli 2010 - 23:09 #4
Kunne være rigtig fedt hvis du gad, har bare ikke adgang til din  mail, så hvis du gerne vil hjælpe kan du jo lige skrive den til mig:)
Avatar billede Kasper6482 Nybegynder
23. juli 2010 - 13:02 #5
Fik hjælp til at lave det