Avatar billede kokamok Nybegynder
22. juli 2010 - 18:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Telefon program (Dialer?)

Hej eksperter!

Jeg har en kammerat som sidder med sit eget lille enmandsfirma. Han sidder og skal ringe til en hulens masse kunder.
Han vil gerne have et program, hvor han kan taste en masse telefonnumre ind, hvorefter computeren ringer op til næste kunde efter afsluttet samtale osv.
Men han har ikke råd til at købe et program endnu.
Jeg tænkte om der var nogen herinde som kendte til et gratis program, måske noget open source.

Han sidder med et windows system.

Venlig hilsen
Bjarke Larsen
22. juli 2010 - 19:00 #1
Pssssst: ? Point ude: 480 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/kokamok (Dem der ikke er grønne) - du bør/skal lige lære at pænt vende tilbage/afslutte dine GAMLE spørgsmål... så vil 'folk' bedre hjælpe dig en anden gang...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede kokamok Nybegynder
22. juli 2010 - 20:36 #2
Sorry! Du har ret. Havde vist lige et hængeparti der. Har givet point til den ene. Kan ikke finde ud af om jeg kan give point for de andre.

Venlig hilsen
Bjarke Larsen
22. juli 2010 - 20:45 #3
Du må nok hellere selv lægge et [svar] i de meget GAMLE 'hænge' parti spørgsmål med eksempelvis [Undskyld - glemt denne] og EFTERFØLGENDE [accepter] dig selv...
Avatar billede kokamok Nybegynder
22. juli 2010 - 20:55 #4
Tak skal du have. Nu er der blevet ryddet op. Havde fuldstændig glemt alt om de spørgsmål. De var dælme gamle mange af dem. Jeg har solgt det domæne som jeg havde i min profil. Så jeg har ikke fået nogen meddelelser her inde fra.

Nå men håber stadig nogen skulle have lyst til at hjælpe mig.

Venlig hilsen
Bjarke Larsen
Avatar billede kokamok Nybegynder
23. juli 2010 - 13:37 #5
Lukket