Avatar billede rasmus_f Nybegynder
21. juli 2010 - 21:24 Der er 3 kommentarer

Merlin E-handel >< Expert ?

Hej Eksperten ! Jeg er lidt i tvivl ang. RMA hos Merlin da de jo i sin tid blev opkøbt af Expert, er det muligt at få repareret en computer købt hos Merlin's e-handel, i en Expert butik siden de overtog det ?
Avatar billede snakeeye Nybegynder
21. juli 2010 - 21:27 #1
Hvis der stadig er garanti på din varer, vil du stadig kunne få repareret den. Men om der er Merlin som skal gøre det, eller om det er Ekspert som har overtaget garantien er jeg lidt i tvivl om. Men den kan stadig repareres.

Hvis garantien er udløbet, er du lidt på den, men mon ikke at ekspert er villig til det?
Avatar billede rasmus_f Nybegynder
21. juli 2010 - 21:37 #2
Nåå, jamen det er fordi jeg overvejer at købe en bærbar i merlin, men de har jo som sagt kun e-handel, og jeg bliver i tvivl ang RMA sager og expert ?
Avatar billede snakeeye Nybegynder
21. juli 2010 - 21:55 #3
Der vil ikke være nogle problemer. RMA vil køre via merlin, dog skal du sende den med posten eller på samme måde som du fik den.
Men igen, der er ingen problemer med RMA hvis der skulle ske noget.