Avatar billede gustav1994 Nybegynder
21. juli 2010 - 20:01 Der er 7 kommentarer

Nyt Billed Hosting site

Hej Alle eksperter

Jeg har brugt noget af min sommerferie på at kode et nyt image hosting site, ved navn www.billedehost.dk.

Da sitet er helt nyt kunne jeg godt tænke mig lidt feedback, og i kan selvfølgelig uploade alle de billeder og grafik filer i lyster.

På forhånd tak.

Gustav
Avatar billede noltus Novice
21. juli 2010 - 20:57 #1
1. Det er ikke muligt at læse dine betingelser
2. Hvilken garanti har vi for at den side vil blive ved med at køre så man ikke lige pluslig står med håret i postkassen
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
21. juli 2010 - 22:32 #2
Hej Noltus

Hvorfor er det ikke muligt at læse mine betingelser.
Det er et popup vindue.

Hvordan skal jeg garantier at sitet bliver ved at eksistere.?
Avatar billede noltus Novice
21. juli 2010 - 22:37 #3
Alle bruger popup stopper,højreklikker du på betingelser og vælger vi i ny fane får du en tom side
Avatar billede nallenilfisk Nybegynder
21. juli 2010 - 22:42 #4
hmm ideen er dog god nok..
men ved at se på det føler jeg ikke at det er et site jeg ville ligge mine billeder op på, udseendet får mig desværre til at tænke på et ukorrent firma der vil bruge diverse billeder ulovligt. reklamer er der selvfølgelig altid, men det får igen sitet til at fremstå meget ucharmerende.

Jah ved ikke om du kan bruge det
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
21. juli 2010 - 22:47 #5
Hmm hvad gør mit site mindre atraktivt i forhold til f.eks. imageshack.org eller imagehosting.com.
I mine øjne er de lige så snuskede.
Eller f.eks. zeroup.dk
Avatar billede nallenilfisk Nybegynder
21. juli 2010 - 22:56 #6
kender ikke de sider, gør mig ikke i den slags upload.. men har kigget hurtigt på dem..

du siger " i mine øjne er de lige så snuskede" -- er det så ikke en god grund til at gøre det knap så snusket hvis du fx vil have flere brugere end dem.?

jeg syntes at den utroværdig ud pga bla reklamerne og den manglende følelse der er lagt i hvordan den ser ud.. det som regel de mest basale ting der gør det. der er jo ikke meget andet man kan sætte fingre på, da der ikke er meget andet.

Men med det sagt, at hvis det ikke er meningen at der skal være en vist grafisk udfoldelse på sitet kan det jo være ligegyldigt hvordan den ser ud :)
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
21. juli 2010 - 23:25 #7
Hej nalenilfisk

Jeg tror jeg prøver at lade sitet stå som det er, og hvis jeg kan se at der er behov for en ændring vil jeg lave den i fremtiden.
Men mange tak for dit synspunkt, tror måske du kunne hjælpe mange af sådanne sites.

Hvad med upload delen, har i støt på problemer der?