Avatar billede NSplidsboel Nybegynder
20. juli 2010 - 12:07 Der er 4 kommentarer

Ny blog! Kom med jeres mening

Så fik jeg endelig lavet mig en ny blog, der er ikke så mange indlæg endnu, men tag et kig forbi og fortæl mig hvad i syntes der er godt og hvad der kan gøres bedre.

Bare husk at den lige er kommet op så indhold er der ikke så meget af endnu...

www.nsplidsboel.dk
Avatar billede nallenilfisk Nybegynder
21. juli 2010 - 23:10 #1
jamen kiggede lige forbi.. det ser rigtig godt ud syns jeg simpel og ligetil dejlige farver og enkel opsætning... DOG jeg kan ikke lige se ideen med de skarpe farver i menuen, det forstyrre øjet, ville personligt selv have valgt en enkel rolig farve evt kaki grøn eller lignede..

men ellers fint :)
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2010 - 00:44 #2
Uenig - "menuen" er superflot. Både farverne og 3D-effekten.

Kunne man (du) ikke fortsætte 3D-effekten ovre på højre-siden..
- Sådan at hver post ('s overskrift?) bliver en "etage i huset" ligesom menu-overskrifterne ?

NB: Du bliver nødt til at beskytte kommentar-funktionen, ellers er det bare et spørgsmål om tid, før fobot-genereret spam og hate-speach begynder at vælte ind.
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2010 - 00:49 #3
Og så skal du SKYNDE DIG og lukke for HTML i kommentarerne.
- faktisk lukke bloggen ned, indtil det er fixet!
http://www.nsplidsboel.dk/?p=Blogs&blogs=visning&blogid=13
Avatar billede NSplidsboel Nybegynder
22. juli 2010 - 14:50 #4
nallenilfisk: Mange tak , jamen de stærke farver er vel bare smag og behag. personligt er jeg ikke så vild med alt for dískrete farver til mine egne projekter da jeg syntes det hurtigt kommer til at blive for kedeligt. Men der er selvfølgelig steder jeg ikke ville bruge det, men en blog er jo et oplagt sted at lege med farverne og slå sig lidt løs - hvor at f.eks. en firma hjemmeside skal man måske passe lidt på .

T4NK3R: Mange tak , det super fedt når folk kan li det jeg laver.
Ja det ikke umuligt at lave det på overskrifterne , det tror jeg at jeg sætter mig ned og kigger lidt på , man skal jo også passe på man ikke overdriver for meget da det gerne skal forblive enkelt i designet.

Ja det var vist en smutter der er blevet glemt :) Sådan går det når man arbejder om natten på sine egne projekter så kommer der sådan nogen. Det vil blive kigget på hurtigst muligt , mange tak :D