Avatar billede siinwu Nybegynder
20. juli 2010 - 00:21 Der er 9 kommentarer

Kan ikke loade fra ekstern HD

1. Den har virket og jeg har overført filer til den før.
2. Ingen updates af nogen art siden den virkede.
3. Jeg kan stadig kigge i min HD.
4. Driverne er up to date.

Ok så her er problemet:

1. Jeg kan intet åbne på den.
2. Jeg kan intet overføre.
2.1: dioden som indiker der sker noget på min ekstern blinker og virker alt fra 1 sekund til 5 sekunder og så sker der ik en hønefis. For at anullere overførelsen har jeg ingen andre muligheder end at slukke for den.
3. jeg har 3 ledig USB porte som den kan tilsluttes og har prøvet alle.
4. jeg har 2 yderligere HD tilslutte og de virker.

Det en Maxtor diamond 4 500gb HD

og nej jeg kan ikke formater den det ret vigtigt hvad der er på.

det virker også som om den kun kører et par sekunder hvert 1min.

Forslag please???
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2010 - 01:15 #1
Hvad står der om den HDD i diskhåndtering?
Avatar billede Selas Nybegynder
20. juli 2010 - 01:20 #2
Hvis du har muligheden og den er uden for reklamationsretten, så pil disken ud og sæt den direkte til controlleren i en PC, hvis den så virker som jeg formoder så er det boksen der er noget galt med, og de koster ikke særlig meget jo.  :)
20. juli 2010 - 06:20 #3
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde have oprettet dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/
Avatar billede siinwu Nybegynder
20. juli 2010 - 12:14 #4
har skam prøvet en af de andre boxe jeg har de er alle 3 ens btw. så ik der problemet er pt.

fiskerbo... fisk? jeg ved ik hvad du vil ha jeg skal kigge efter.

Karise_Larry: så burde websitet lave en bedre måde at formulere deres sektioner på og du prøver ikke engang at komme med noget kreativt til problem. Kort sagt er du ikke en del af løsningen er du en del af problemet.

anyways jeg er ikke hjemme et par dage men folk må gerne komme med flere foreslag.

jeg kan melde HD'en virkede i 20min efter jeg brugte "sikker fjernelse af hardware" funktionen, men kun 20min så var problemet der ingen. så noget lugter af noget crappy windows kode pt efter min ydmyg mening.
Avatar billede siinwu Nybegynder
20. juli 2010 - 12:18 #5
hmm diskhåndtering... i følge windows har den en partition hvis det er det du er efter og den har altid kørt ntfs system. kan også nævne det er vista premium jeg kører.

jeg har også forsøgt give den en permanent drev navn men det hjalp heller ikke.
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2010 - 16:30 #6
Kontrolpanel/Administration/computeradministration/Diskhåndtering.
Står der at "I orden" eller feks. "Ikke allokeret" ? Og har disken et Bogstav? Hvis der ikke er et bogstav, så venstreklik med musen og giv den et.
Avatar billede siinwu Nybegynder
23. juli 2010 - 03:22 #7
den er i orden siger den. og den har et drev bogstav yep.

stadig underligt jeg kan se hvad der er på den.
jeg kan også ligge noget på den (upload) men kan ikke download :s
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2010 - 11:28 #8
Hvis motoren kører stabilt - kan mærkes med hånden - så må jeg melde pas.
Avatar billede siinwu Nybegynder
23. maj 2011 - 22:23 #9
Har også stadig problemer med det her drev. har enda formateret det. hjælper nada...