Avatar billede lima92 Nybegynder
18. juli 2010 - 23:38 Der er 3 kommentarer

Windows MOVIE MAKER - Film hurtigere?

Kunne ikke finde en ordenlig kategori for dette emne. Nogen der kan hjælpe mig? Jeg vil gerne gøre min film hurtigere nogen steder, men kan kun finde effekten som gør den langsommere?
Avatar billede Ganlik Nybegynder
19. juli 2010 - 00:21 #1
Hey lima92,

i Movie Maker der følger med Windows 7, er der desværre ikke en effekt der kan øge hastigheden på dine filmklip. I den gamle version, medfølger effekten.

Du kan evt finde et andet videoredigerings-program, hvor effekten medfølger.

Håber jeg kunne hjælpe :)

Hilsen
Ganlik
Avatar billede lima92 Nybegynder
19. juli 2010 - 12:38 #2
Hej Ganlik

Tusinde tak for hurtigt svar!
Jeg bruger ikke windows 7 men vista, har prøvet og finde effekten men kan ikke finde den?

Hvilke andre videoredigeringsprogrammer vil du anbefale som er gratis? :-)
Avatar billede Ganlik Nybegynder
19. juli 2010 - 23:08 #3
Hey igen lima92,

Jeg har ofte prøvet at finde et andet gratis, nemt, videoredigeringsprogram, men uden held desværre.

Det undrer mig at du ikke har effekten, men det går nok :)

Jeg har fundet dette:

http://movies.blainesville.com/2007/02/custom-speed-effects-for-movie-maker-xp.html

Da jeg ikke selv har Vista-versionen af Movie Maker, så jeg kan ikke selv afprøve effekten.

Jeg har scannet filen med Security Essentials og Ad-Aware, som er anti-virus og anti-adware programmer/scannere, men vil stadig ikke garantere noget :)

Håber det virker

Hilsen
Ganlik