Avatar billede chris1995 Nybegynder
17. juli 2010 - 12:20 Der er 2 kommentarer

Iomega prestige problem

Hej alle.

Jeg har lige købt en Iomega Prestige Desktop Hard Drive 500GB. Da jeg fik sat den til formaterede jeg den og begyndte derefter af overføre filer. Akkurat efter jeg havde trykket "kopier" kom den med en fejlmelding og så gik harddisken ud, og nu kan jeg ikke tænde den igen, også selvom den ikke er tilkoplet computeren.... Hvad skal jeg gøre?

Hilsen Chris1995
Avatar billede suthesan Nybegynder
17. juli 2010 - 16:20 #1
hmm, der ikke nogen reset button på din Disk.
Hvis det er en nye, og det ikke er længe siden du har købt den.
Så  send den ind igen, for det er trods alt en hardware fejl, og det ikke dig der har smadret den.(fabrikationsfejl):
Avatar billede suthesan Nybegynder
08. november 2010 - 13:05 #2
Kan du ikke lukket linket? :) Forummet er ved at være fyldt med forældet links. by the way fandt du en løsning?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester