Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2010 - 14:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

HTC Desire smadret - Hvad ville i gøre

Kort og godt: Jeg er kommet til at smadre min 2 mndr gamle HTC Desire, værkstedet skal have 1500 kr for at reparere den, bindingsperioden er 6 mndr. En ny Desire lægger i 2099 plus 6mndr bindingsperiode.

Hvis jeg kan få forskudt bindingsperiode udgifterne så den forlænges istedet for at lægges oven i eksisterende(rent tale/datatid) overvejer jeg at købe en ny og så få den gamle retur og evt få den lavet når uofficielle værksteder kan tilbyde det, men hvad ville i gøre?
Avatar billede nfunlock Nybegynder
16. juli 2010 - 14:48 #1
hej

jeg kan da lave din desire for 700 kr hvis det kun er glasset der er smadret + evt 75 kr til retur forsendelse som forsikret pakkke ialt 775 kr

bare send mig en pm/mail eller ring på tlf 27357048
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2010 - 15:18 #2
Jeg ville gøre som i #1
Avatar billede karen50 Nybegynder
09. august 2010 - 08:52 #3
Hej
Jeg har fået en ny desire og glædet mig til at bruge den fuldt ud, jeg har fået et aboment som dækker fri tale net det hele 600 pr måned nu viser det sig at jeg ikke kan bruge det 3G her i mit hus, der er kun nødopkald skal kontakte tdc her når de åbner er spænd på hvad de siger, de kan vel ikke fastholde mig med noget jeg ikke kan bruge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2010 - 10:30 #4
Nej.

De skal frigøre dig fra binding.
Det er deres ansvar at undersøge om der er dækning på kundernes adresse.
Avatar billede karen50 Nybegynder
09. august 2010 - 12:17 #5
Hej
ja, det har jeg lige fået at vide, men tdc butikken sagde i førdte omgang at det var mit problem, jeg skulle ringe til de der  80808020 og de sagde at det var butikken som skulle tage sig af det, de skulle løse mig, men hvad nu med telefonen er det min eller hvad?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2010 - 21:15 #6
Det plejer det at være ja.
Avatar billede karen50 Nybegynder
10. august 2010 - 11:44 #7
Nå, jeg var oppe at snakke med dem og de har stillet telefonen så den køre på den gamle sender, det ved i sikkert mere omm så nu virker det ok. Men tak for svarene.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2010 - 13:01 #8
karen50>
De har sat den til at kørre på 2G nettet, men næste gang, så husk at oprette dit eget spørgsmål, ellers bliver spørgsmålene hurtigt uoverskuelige da der er 2 brugere der får hjælp på samme tid.

bilingual> hvad så?
Avatar billede karen50 Nybegynder
12. august 2010 - 00:15 #9
Ja, jeg kan godt se at der er noget galt, men det er første gang så alt begyndelse er svært. Tak for hjælpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2010 - 19:12 #10
Var så lidt :)
P.s. du "svarer" igen :D
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2010 - 15:05 #11
Hej igen, jeg fik den lavet hos Telmore da både display og skærm var smadret og jeg ville beholde garantien;, pris 1510 kr, og de havde endda regnet forkert (reel pris 2560kr)
Hvis kun skærmen var smadret ville jeg helt klart have fået den lavet af ovenstående.
Avatar billede nfunlock Nybegynder
13. oktober 2010 - 15:22 #12
Hej bilingual

det er da godt at høre at du har fået lavet din mobil igen og tilmed at telmore har lavet det billiger pga regne fejl og at den blev lavet for 1510 kr og ikke den oprendelige pris 2560 kr

min pris på skift at både skærm+touch og display er 1500 kr + evt 75 kr til retur forsendelse