Avatar billede mj7 Nybegynder
15. juli 2010 - 10:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Panasonic-formatering af HD

Jeg har lige købt et Panasonic plasma-tv: TXP42G20E. En harddisk kan kobles til, men bliver formateret af tv'et. Jeg koblede et 1 tb Medion HD til, den blev formateret, den kan ses af tv'et - men ingen optagelser kan ske...
Spørgsmål: hvordan får jeg formateret den til min pc igen (den optræder ikke i "Denne Computer). Hvordan formaterer Pan asonic ?
Håber på svar, KH mj
15. juli 2010 - 10:46 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilket system -> Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Du skal bruge DISKHÅNDTERINGEN ...

---

Det skulle ikke undre mig at når TV'et 'formatere' HD'en bliver det i et "NON-Microsoft" format, som IKKE på nogen måde kan læses af M$ Windows ell. lign ...
Samme 'problem' med de fleste HD/DVD recordere med indbygget Harddisk...

Ganske upraktisk! Men nok noget med retigheder ?
Avatar billede mj7 Nybegynder
15. juli 2010 - 13:35 #2
Kære karise_larry - mange tak... det er nu lykkedes at formatere HD'en til HTFS !
KH mj
15. juli 2010 - 13:54 #3
Der kan man se *S*...

Bare til en anden gang; nu 'tog' du de berømte/berygtede [Point] selv... og dermed principelt lukkede tråden... her er princippet ->
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

---

Du en velkommen igen en anden gang...
Avatar billede mj7 Nybegynder
15. juli 2010 - 16:05 #4
øhmm - kan den repareres ? - jeg sender dig gerne mine points, hvis jeg kan finde ud af det !
KH mj
15. juli 2010 - 16:17 #5
(Lige meget med disse [Point] - det er bare til en anden gang... også for andre end mig...)