Avatar billede ziron Nybegynder
14. juli 2010 - 22:48 Der er 1 kommentar

Åben automatisk samme program på skærm 2.

Jeg har en computer hvor der er tilsluttet 2 skærme (Windows Vista), når computeren starter ønsker jeg så at den automatisk starter et program 2 gange.

Det der er mit problem er at den gerne skulle placere de 2 startet programmer på hver sin skærm.

Nogen som kender til en løsning på dette problem, evt. via nogle parameter ved start gennem en genvej/shortcut?

At windows husker hvor programmet var placeret sidst inden det blev lukket, kan ikke burges da det er sammme program som ønsket startet med 2 forskellige processer og programmet understøtter ikke flere profiler som evt. kunne have været kaldt via en parameter.

Ser frem til at høre fra alle eksperterne :-)
Avatar billede sc0091 Nybegynder
15. juli 2010 - 08:33 #1
Hej Zron.

Måske kan dette link hjælpe dig.
http://www.displayfusion.com/

Hilsen SC0091