Avatar billede evilfish Nybegynder
13. juli 2010 - 11:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hosted linux server

Hej eksperter

Jeg ejer et lille IT firma, som laver forskellige små opgaver for mindre virksomheder. Det går godt, men jeg er lidt bange for mine data til dette firma mht. backup.

Jeg går nu og kigger efter et firma som evt kunne hoste et linux miljø hvor jeg kunne gemme nogle af mine filer, så jeg har en remote backup, just in case.

Er der nogle der kender firmaer der disse løsninger? Indtil videre har jeg kun set firmaer, som hoste større løsninger hvilket er alt for stort og dyrt til mit formål.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. juli 2010 - 11:30 #1
En virtuel server? Fx: http://yourshelter.net/  - der er mange andre.
Avatar billede swiatecki Novice
13. juli 2010 - 13:31 #2
Jeg er selv meget godt tilfreds med http://www.serverhosting.dk/ :)
Avatar billede evilfish Nybegynder
14. juli 2010 - 12:17 #3
swiatecki det er et meget godt forslag. Kan gøres ret billigt og scaleres efter behov
Avatar billede swiatecki Novice
14. juli 2010 - 16:47 #4
evilfish glad for at høre du synes om budet :) Jeg har selv en "custom"-server fra dem, jeg skrev til dem og fik en tilpasset mine behov.
Avatar billede evilfish Nybegynder
13. januar 2011 - 14:08 #5
swiatecki svar lige så du får point. Din løsning var den bedste.
Avatar billede swiatecki Novice
19. januar 2011 - 13:54 #6
Svar