Avatar billede jan34 Nybegynder
13. juli 2010 - 05:28 Der er 12 kommentarer

Win 7 vil ikke starte op

Hej Eksperter
Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig men da jeg prøvet at starte min pc op her til morgen der kom den bare frem med at skrive boot image men da jeg slukke den i aftes der var der ikke noget med den forfor gør den så det nu.
Hilsen
Jan
Avatar billede Jensen DK Novice
13. juli 2010 - 06:59 #1
Har du haft tordenvejr i nat?
Avatar billede jan34 Nybegynder
13. juli 2010 - 07:13 #2
det kan jeg ikke huske om jeg havde måske
Avatar billede Jensen DK Novice
13. juli 2010 - 08:21 #3
Tænkte bare at hvis der har været et kraftigt lynnedslag i nærheden af din bopæl så kan det være skyld i at din PC er gået ned.
Har du en indbo forsikring kan det være at den dækker lynnedslag som foresager skade på el artikler.
Men prøv at tage strømmen fra ledningen helt ud, tryk nogle gange på startknappen så al strøm er brugt op, sæt ledningen i igen og startop på ny.
Avatar billede jan34 Nybegynder
13. juli 2010 - 08:36 #4
Hejsa det vil jeg da lige prøve når jeg kommer hjem fra arbejde
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
13. juli 2010 - 08:52 #5
kan du ikke huske om der var tordenvejr for mindre end 24 timer siden
Avatar billede jan34 Nybegynder
13. juli 2010 - 09:01 #6
man kan vil sove godt kan man ikke
Avatar billede noltus Novice
13. juli 2010 - 10:02 #7
Reset din bios,sørg derefter for at din disk hvor win ligger på er til 1. boot device,check også at alle kabler sidder soom de skal evt.træk ide kabler ud og sæt dem i igen
Avatar billede jan34 Nybegynder
13. juli 2010 - 13:52 #8
hej nu er jeg kommet hjem og prøvet hvad i skriver men det virker ikke her er hvad pc skriver
reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device men jeg har prøvet det og jeg prøver at rep men uden held vis jeg skal stare forfra er der så nogen programer der kan hente mine mail de må jo vare der i nu.
13. juli 2010 - 18:16 #9
... nu er det vel ikke sådan at der er et eller andet USB enhed / CD/DVD i putteren, som putteren 'tror' den skal starte op på ???
Avatar billede Jensen DK Novice
14. juli 2010 - 06:13 #10
Har du prøvet om den kan starte i fejlsikret tilstand? kan den det, så kør en CHKDSK /f/r  vejledning i link.
http://www.helgec.dk/chkdsk.html
Fejlsikret tilstand tast F8 under boot.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. juli 2010 - 07:48 #11
Har du fået liv i den?
24. juli 2011 - 14:18 #12
(Er du stadig igang her ?)