Avatar billede Baeng Nybegynder
09. juli 2010 - 19:57 Der er 2 kommentarer

Mus på min bærbar.

Hej.
jeg sidder med min bærbar, og kan ikke styre musen hvor jeg skal bruge min finger til det.
Den har virket fint indtil min bror, har brugt en 'usb mus' eller hvad man kalder det.
kan det være noget med det ?
jeg kan nogle gange få min mus til at begvæge sig, når jeg kører med min finger. ellers gider den ikke.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. juli 2010 - 20:26 #1
Du skriver ikke hvilket styresystem du har men prøv at gå i enhedshåndteringen og opdater hvis dt ikke hjælper kunne du prøve at gendanne til før problemet opstod.
Avatar billede Baeng Nybegynder
09. juli 2010 - 22:56 #2
Jeg har vista,
virker lidt når jeg fx. ligger 2 fingre på det.