Avatar billede walkie84 Nybegynder
09. juli 2010 - 09:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af design

Hej Eksperten,

Jeg har et design som er bygget op på den gammeldags måde med tables, men vil gerne have den lavet med CSS og DIV's istedet. Derfor leder jeg efter en som har lyst til at bruge en smule tid på det.

Det er et ret enkelt design og bare en enkelt side der skal laves.

På forhånd tak
Morten
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
09. juli 2010 - 10:49 #1
Hvad med bare at lave siden i wordpress. Det er let at gå til og skulle du have problemer, ligger der tonvis af guides på nettet.

Mvh
Avatar billede walkie84 Nybegynder
09. juli 2010 - 11:20 #2
Tak for dit svar Spangsberg.
Jeg har kun brug for designet - dvs ingen funktioner eller scripts og hvad Wordpress ellers indeholder.
Avatar billede Spangsberg Nybegynder
09. juli 2010 - 11:29 #3
På amino sidder der en masse webdesignere og venter på indlæg som dit. Der vil du kunne få masser af tilbud på opgaven:)

God dag.

Mvh
Avatar billede walkie84 Nybegynder
09. juli 2010 - 22:35 #4
Tak for forsøget Spangsberg, men jeg tror bare at jeg forsøger selv - selvom det nok kommer til at tage noget tid hehe.
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2010 - 10:26 #5
Jeg vil godt.
Du kan sende det du har til [mail fjernet].
Avatar billede glensbo Nybegynder
20. juli 2010 - 19:29 #6
Det er jeg frisk på, men skal da lige have lidt mere information. Send mig mere information, så går jeg i gang med det samme.