Avatar billede swk Nybegynder
08. juli 2010 - 19:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Parallels 5 på mac?

hej alle eksperter :)

jeg har det problem at jeg har formateret min win7 på min macbook og afsintalleret parallels5 fordi jeg har haft en del bøvl med windows, idag har jeg så installeret win7 igen via boot camp og har prøvet og installere parallels, men efter installationen af parallels har jeg ikke kunne åbne windows med parallels (har kunnet før formateringen)

har googlet lidt og fundet frem til at jeg mangler en fil der hedder My Boot camp.pvm som parallels skal åbne fra, men hvordan laver man den fil? jeg havde den gamle .pvm fil fra før formateringen, den kan parallels ikke åbne nu
jeg ved ikke rigtig hvad jeg kan gøre, har prøvet en del,

håber i kan hjælpe mig
på forhånd tak :)
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
05. december 2011 - 21:50 #1
Jeg vil anbefale dig at afinstallere, hente version syv og gøre det rigtigt fra starten og altså installere Parallels først.

Mere info her: http://parallels-danmark.dk/
Avatar billede swk Nybegynder
04. juni 2012 - 17:46 #2
lukker