Avatar billede rinoh Nybegynder
08. juli 2010 - 14:19 Der er 2 kommentarer

Se hvornår bruger har været logget på DC

Hej Eksperter

Ville hører om det er muligt at se på hvilke tidspunkter en bestemt domæne bruger er logget på en DC.

kører en blanding af server 2003 og 2008, og kunne godt tænke mig at hører om det er muligt at se det i en log.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
08. juli 2010 - 15:11 #1
nu lader du vel ikke en bruger logge på din DC

Men ellers er det jo i security log du kan se det, ved hjælp af audit
Avatar billede serverservice Praktikant
11. august 2010 - 22:54 #2
Du kan selv sætte din overvågning op af bruger i "audit policy" i group policy - og så audit "login successfull" .

Kunne egentlig være interessant at høre baggrunden for dit valg - er der problemer med login eller vil du vide hvornår folk møder op eller er det noget med hacking ?