Avatar billede minip Nybegynder
07. juli 2010 - 20:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ny reg.nøgle i xp

Hej

Er der en måde hvorpå man kan skifte reg. nøglen i en ulovlig xp pro corp edition til en lovlig uden at formatere
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
07. juli 2010 - 20:32 #1
Hmmm.. bare det at du skriver, at du vil gøre en ulovlig kopi lovlig??? Nok ikke megen hjælp du får herindefra for det spørgsmål ;P
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2010 - 21:12 #2
Nååh det er vel i orden at hjælpe nogen med at lovliggøre XP :)

Du kan prøve Windows XP Product Key Modifier
http://www.softpedia.com/progDownload/Windows-XP-Product-Key-Modifier-Download-997.html
Avatar billede minip Nybegynder
07. juli 2010 - 23:20 #4
Var jo ikke for at lovliggøre noget ulovligt, men når en pc er købt brugt med corp edition ville det bare være så meget nemmere at ændre reg. nøglen til en ægte end at formatere
Avatar billede minip Nybegynder
09. juli 2010 - 21:11 #5
Hej

Til "takeitorleaveit"
Prøv at formater og brug din originale XP nøgle og aktiver den, så vil den sige at din Windows er falsk (De kan jo ikke se at du instalerer på den samme pc igen) fordi den er aktiveret en gang.
Pas på inden du dømmer!!

Til "Fiskerbo"
Udemærket program men den gik sgu ikke, jeg fik et validerings problem

Til "haverslev"
Nøgle ændret, Windows valideret og hvis du vil have point må du skrive igen, men denne gang som et svar.

Og tak for hjælpen
Avatar billede haverslev Novice
12. juli 2010 - 09:33 #6
Svar :-)