Avatar billede nippo1337 Nybegynder
07. juli 2010 - 20:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Vista UAC besked popper op!

Hej E!

Jeg har slået UAC fra på min Vista, men der er et ikon (ligner et rødt skjold med et hvidt kryds i) i min task-bar nede i højre hjørne der siger "Sikkerhedsmeddelelse fra Windows" hvor når man trykker kommer Windows Sikkerheds center frem. Andre sikkerheds instillinger står i et rødt felt.

Kan jeg "deaktivere" det så denne meddelelse ikke er til syne i min task-bar?

Regards nippo1337.
Avatar billede f-arn Guru
07. juli 2010 - 20:18 #1
Andre sikkerheds instillinger står i et rødt felt

Hvilke?
Avatar billede nippo1337 Nybegynder
08. juli 2010 - 14:35 #2
Brugerkontrol er deaktiveret

(knap hvor der står "slå til nu")
Avatar billede f-arn Guru
09. juli 2010 - 07:58 #3
Kan du lave et screen-shot og uploade det et sted. Post et link til det herinde.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juli 2010 - 17:09 #4
i win7 (og nok tilsvarende i vista):
kontrolpanel / Ikoner i meddelelsesområdet
der er et link 'slå systemikoner til eller fra'
der kan du slå 'Løsningscenter' fra - så skulle du slippe for det.
Avatar billede f-arn Guru
11. juli 2010 - 01:16 #5
Der blev brugt flertal. Derfor brugte jeg ikke det åbenlyse.
Avatar billede nippo1337 Nybegynder
11. juli 2010 - 11:32 #6
#4 win7 er ikke det samme som vista på dette punkt, så jeg prøver hvad f-arn siger.

her er screenshot, læg mærke til det nederste højre hjørne
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/oQz40671.jpg
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juli 2010 - 11:50 #7
har du prøvet menuen 'skift den måde, Sikkerhedscenter advarer mig på'
Du burde kunne slå den fra.
Avatar billede nippo1337 Nybegynder
14. juli 2010 - 12:42 #8
Fandet et "third-party software"
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2010 - 12:47 #9
Du skal lige skrive præcist hvad, så andre også har mulighed for at bruge løsningen!