Avatar billede alexius22 Nybegynder
07. juli 2010 - 19:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hmdikabel forbindelse mellem pc- tv.

Jeg har en bærebar pc og en sony fladskærm som er forbundet og begge skærme er fundet men jeg kan ikke få klonet mit skrivebord over på fladskærmen så jeg kan bruge det . Der er vist noget med at man kan vælge flere muligheder men hvordan finder jeg det????+
Avatar billede milter Ekspert
07. juli 2010 - 19:39 #1
Har du valgt den rigtige HDMI-indgang på dit Sony?

Hvad hedder din computer og dit fjernsyn, og hvilket styreprogram har du på computeren?
Avatar billede alexius22 Nybegynder
07. juli 2010 - 19:57 #2
det er et sony bravia kdl-32t26xx og en acer aspire5530. de er den rigtige indgang og jeg kører med vista
07. juli 2010 - 20:11 #3
... du skal ind i SKÆRMindstilling og vælge skærm #2

HøjreMusseTast på [skrivebordet]
Personlige indstillinger
Skærmindstillinger
(Der bør du kun se SKÆRM #2 - aktivér den der...)
Avatar billede alexius22 Nybegynder
07. juli 2010 - 20:26 #4
jeg har skærm 2 og har forbindelse når jeg starter op men når jeg vil bruge den bliver der bare en grøn skærm ud af det .
Avatar billede milter Ekspert
07. juli 2010 - 21:12 #5
En del af teksten fra manualen til dit TV:

"You cannot display resolutions higher than WXGA (1280 X 768)".

Prøv at sætte skærmopløsningen på din computer ned og se, om det hjælper. Følg vejledningen i #3 for at finde skærmopløsning.
Avatar billede milter Ekspert
07. juli 2010 - 21:39 #6
Tilføjelse til #5.

.... og det er det nok ikke alligevel, for den tekst findes kun i forbindelse med PIP i manualen.
Avatar billede alexius22 Nybegynder
07. juli 2010 - 22:45 #7
det er et sony bravia kdl-32t26xx og en acer aspire5530. de er den rigtige indgang og jeg kører med vista
det er den opløsning jeg ser der står på skærmen
Avatar billede milter Ekspert
08. juli 2010 - 11:24 #8
Har du prøvet med et andet kabel?
Avatar billede alexius22 Nybegynder
08. juli 2010 - 22:35 #9
jeg har prøvet med et andet kabel og et andet fjernsyn men det var det samme jeg mangler den dialogboks der byder på flere muligheder den kommer ikke frem
Avatar billede alexius22 Nybegynder
09. juli 2010 - 17:29 #10
nu er jeg kommet sp langt at ikonerne kommer op på tv men forsvinder i løbet af et øjeblik så det virker ikke???????
Avatar billede alexius22 Nybegynder
31. juli 2010 - 15:52 #11
jeg lukker da jeg har løst problemet med en usb nøgle fra sony.