Avatar billede ppp2 Nybegynder
07. juli 2010 - 12:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Frontpage vil ikke starte

Jeg har nu i en del år brugt frontpage og været glad for det. Men da jeg så den anden dag vil starte programmet for at opdatere en webside, går det også i gang men kommer så med en fejlmeddelelse og lukker så derefter ned. Meddelsen er følgende:
Microsoft Visual C++ Runtime library. Runtime Error!, Program:C\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\FRONTPAGE.EXE, This aplication has requested the Runtime to terminate it an unusual way. Please contact the application´s support team for more information.
Derefter kan jeg kun trykke OK og programmet lukker derefter. Jeg har forsøgt at geninstaller det men det virker stadig ikke ??
07. juli 2010 - 13:01 #1
Under hvilket system ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede ppp2 Nybegynder
07. juli 2010 - 14:03 #2
Ups, glemte lige at skrive det. Det er Vista og bruger office 2007.
07. juli 2010 - 15:52 #3
MS FrontPage findes ikke i Office 2007 !?!

Start programmet's genvej med "HøjreMusseTast" - Kør som Administrator..."

---

PS: DU skal ikke selv lægge [svar] - er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
Avatar billede ppp2 Nybegynder
07. juli 2010 - 16:24 #4
Hej igen
Det er rigtig at det ikke findes i office 2007 men man kan godt ligge det separat ind, jeg havde en 2003 udgave og den blev lagt ind uden problemer og har nu kørt på denne bærbar i 1½ år.
Jeg kan ikke få ikonet/linjen frem hvor der står at den skal køre som "administrator" kender den godt og kan også få den frem på andre programmer ?????
07. juli 2010 - 17:46 #5
NB: DU skal ikke selv lægge [svar] - er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...

C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\FRONTPAGE.EXE - DEN programfil skal du gøre 'trixet' med ...
Avatar billede ppp2 Nybegynder
08. juli 2010 - 22:53 #6
Fik det til at virke. Tak for svaret Karise_larry
Avatar billede ppp2 Nybegynder
08. juli 2010 - 22:56 #7
Skrive lige igen hvis du ikke fik point, er ikke sikker på jeg fik accepteret rigtig.
09. juli 2010 - 06:27 #8
Du fik 'lukket' og 'accepteret' dig selv ?
Det er bla. DERFOR at - som sagt/skrevet - det ikke er DIG der skal lægge [svar] i en løbende dialog...

Nærlæs http://www.eksperten.dk/faq ...

---

I samme omgang; har du stadig problem med de GAMLE spørgsmål fra 2005 ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ppp2 (Dem der ikke er grønne) ?
DER læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [accepter] dig selv; for at lukke/rydde op ...