Avatar billede tobiaskarlsen Nybegynder
06. juli 2010 - 19:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Laptop 12,1"-13,3" 3500KR + HDMI udgang.

Hej

Jeg står og mangler følgende:
* En netbook/notebook

+Den må gerne koste omkring 3500kr, gerne mindre.
+Den må gerne kunne yde "okay".
+Den SKAL have HDMI udgang.
+Skærmen skal være mellem 12,1" - 13,3".

Og bare generelt være god og stabil.

Kan man købe laptops uden styresystem? Så ville det være en fordel for mig. Jeg gider ikke have at det skrammel de fylder dem op med og betale ekstra for det.

Så hvis dette findes, så smid et link :-)

På forhånd tak.
Avatar billede 2Mida Praktikant
07. juli 2010 - 11:39 #1
Et bud

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=3047&osCsid=c8c521cdf52280c1f5ec8dbc50ac061b

Jeg har handlet med Laptops flere gange og de virker meget stabile og jeg personligt er glad for HP's produkter

..Ole
Avatar billede tobiaskarlsen Nybegynder
07. juli 2010 - 17:29 #2
Hm, jeg har virkelig haft dårlig erfaring med HP.

Havde en selv der fik en defekt i skærmen og min far havde en der fik en defekt i bundkortet og havde en medfødt fejl i netkortet.

Jeg har selv fundet denne her: http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=102&products_id=3412&osCsid=c8c521cdf52280c1f5ec8dbc50ac061b

Det irreterre mig bare at de levere dem med styresystem, ikke nok med at man giver ekstra for det, så fylder de den også op med alle mulige ekstra programmer, som de får penge får at smide på og ikke nok med det, så har de fleste også en eller anden recovery partion, der er umulig at slå ihjel.

Nogen der kender noget i retning af det link jeg lagde, bare lidt billigere uden OS? :-)
Avatar billede 2Mida Praktikant
07. juli 2010 - 18:28 #3
Tjaaaa, lyder uheldigt, men sådan er der så meget...

Er det ikke et problem, at der ikke er indbygget dvd?

Hvad med at spørge labtops.dk, om du få den uden OS? Maskinen ser fin ud og det værste der kan ske er et nej!

..O
Avatar billede tobiaskarlsen Nybegynder
07. juli 2010 - 21:21 #4
Overhovedet ikke, skal ikke bruge dvd til noget :-)

Jeg kunne selvfølgelig prøve at spørge, men tror ikke det er muligt, når computeren kommer fra HP, MSI etc.

Men der må være et sted, hvor man kan bestille dem uden og derved spare penge ? :(
Avatar billede tobiaskarlsen Nybegynder
08. juli 2010 - 11:47 #5
Opretter nyt indlæg, vedr. mit eget forslag MSI WIND U200.