Avatar billede natteravn Praktikant
05. juli 2010 - 16:58 Der er 1 løsning

Hardware malfunction

Hej eksperter

Jeg har en laptop fra Packard Bell, som giver følgende fejlmeddelelse:

*** Hardware Malfunction
Call your hardware vendor for support
NMI: Parity Check/Memory Parity Error
*** The system has halted

Fejlen kommer før jeg får lov at logge på.

Laptoppens skærm virker ikke, så jeg har sat ekstern skærm til.

Følgende er forsøgt uden held:
- Windows hukommelsesdiagnosticering
- Gendannelsespunkt lykkes, men hjælper ej.
- Gendanne bios
- RAM er taget ud og flyttet
- Forbindelsen til laptoppens egen skærm er tjekket.
- Startreparation lykkes ikke.

Nogen, der har andre idéer? Pft. :-)
Avatar billede natteravn Praktikant
19. september 2010 - 18:05 #1
Laptoppen er skiftet ud.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester