Avatar billede jens-j Nybegynder
22. juli 2001 - 22:44 Der er 7 kommentarer

midi -> wav

Hej!

Jeg har nogle midi filer som jeg gerne vil have lavet om til wav filer!

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede jokn Nybegynder
22. juli 2001 - 22:45 #1
Det kan du vist med winamp...

har du icq? så kan jeg hjælpe dig lidt hurtigere....
Avatar billede dumdum Nybegynder
22. juli 2001 - 22:46 #2
Hvordan skal andre kunne følge med hvis det går over icq???
Avatar billede jens-j Nybegynder
22. juli 2001 - 22:54 #3
jeg har ikke icq, kan du ikke forklare det her?

så er de 45 points dine!
Avatar billede lhawk Nybegynder
22. juli 2001 - 22:58 #4
Jeg ville nu bare afspille det med f.eks. mediaplayer og så optage det med et andet lydprogram. Så er jeg sikker på at det kommer til at lyde som jeg gerne vil have.
Avatar billede Beach Mester
23. juli 2001 - 12:47 #6
Hvis du går ind i Winamp, trykker Ctrl+p >>> Output og der vælger Nullsoft Disk Writer plug-in så kan du klikke på Configure knappen nederst og vælge hvor Winamp skal ligge dine konvertedede wav filer.

//Beach
Avatar billede Beach Mester
07. oktober 2001 - 21:40 #7
>>>jens-j
Hvorfor afviser du uden at begrunde det?
Jeg og andre har forklaret hvordan du gør, men man hører ikke noget andet end en afvisning:-(

Forklar dig tak!

//Beach