Avatar billede hvem Nybegynder
04. juli 2010 - 12:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

grafikkort fejl

Hej

Har en HP DV9000 "bærbar"
Den skriver hele tiden at driveren til grafikkortet er stoppet med at virke. og at den er genoprettet. Har prøvet at sæt pcen tilbage til "fabriksindstilling" men lige meget hjalp det. Kan det være at grafikkortet er def.????
Avatar billede Jensen DK Novice
04. juli 2010 - 12:43 #1
Du har åbne spørgsmål helt tilbage til 07-11-2004 hvad med at få styr på alle dine uafsluttede spørgsmål før du får mere hjælp.
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/hvem
Avatar billede hvem Nybegynder
04. juli 2010 - 13:51 #2
Så er det afsluttet. :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
05. juli 2010 - 07:22 #3
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

Er der ikke lagt et svar på løsningen skal du bede om et svar, så kan du sætte flueben i firkanten under det farvede svar, og klikke på, accepter svar nede til venstre.
De svar uden flueben bliver afvist.
Har du ikke fået løst dit problem så lægger du selv et svar som du acceptere, så har du fået de udlovede point hjem igen, og spørgsmålet er lukket.
Avatar billede hvem Nybegynder
13. januar 2011 - 23:02 #4
tak
Avatar billede Jensen DK Novice
14. januar 2011 - 07:15 #5
Du har stadig åbne spørgsmål tilbage til 2004.

Du kan gå i enhedshåndtering og fjerne driveren til grafikkortet, men inden du gør det så hent den nyeste driver enten hos ATI eller hos Nvidia, du skriver ikke noget om hvad det er for et grafikkort.