Avatar billede Orchillion Nybegynder
02. juli 2010 - 10:30 Der er 1 kommentar

Hjælp til desgin af Computer?

Hej Eksperten!

Jeg har besluttet mig for at give min computer en ny farve (:
et fedt design for at sige det mildt..
Jeg har allerede fået den farvet Metallic sort over det hele, men jeg mangler flammerne på siderne og i toppen som skal være Metalic blå.
Mit problem er at lave dem..
Jeg har set mange forskellige computere med det, men har hørt fra en ven at man kan få sådan noget lige som tape nærmest som man kan bruge til at lave dem med..

Ligesom til biler, når du skal lave et møsnter så spraymaler du mønsteret dirkete på.. (:

Håber nogen kan hjælpe! (:
Avatar billede a1a1 Novice
12. juli 2010 - 15:59 #1
hvis du vil have det rigtig flot..
http://www.airbrush-design.dk/