Avatar billede renegade Nybegynder
01. juli 2010 - 15:19 Der er 4 kommentarer

Privat mappe

På min gamle computer havde jeg windows xp med flere brugere. Der kunne man oprette en mappe og gøre den "privat", dvs. at andre brugere på computeren ikke kunne se eller gå ind i mappen. Hvordan gør man det i win7?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2010 - 15:33 #1
højreklik på mappe, Egenskaber, faneblad Sikkerhed, klik på Avanceret. Så skal kun du og system have fuld adgang - alle andre kan stoppes.
Avatar billede ksoren Nybegynder
01. juli 2010 - 16:42 #2
Hvis der findes andre brugere med administrative rettigheder, så er sikkerheden dog ikke højere, end at de bare kan tilføje sig selv.
Avatar billede renegade Nybegynder
04. juli 2010 - 20:48 #3
Ok, takker :)
Avatar billede renegade Nybegynder
04. juli 2010 - 20:50 #4
Hvordan får jeg givet jer point? Jeg synes kun jeg kan give mig selv...? :)