Avatar billede jens-j Nybegynder
22. juli 2001 - 22:01 Der er 21 kommentarer

GRATIS www.ditnavn.etellerandet.dk (com/net) uden reklame søges!

Hej!

Jeg skal bruge et GRATIS Websted med en www.ditnavn.etellerandet.dk (com/net) uden reklamer!

Den skal understøtte asp, cgi, php og frontpage 2000!

Adressen må ikke være en skod adresse som dem hos:

http://www.brinkster.com
http://www.theroom.dk

På hårhånd tak!
Avatar billede hotpop Novice
22. juli 2001 - 22:03 #1
Avatar billede hotpop Novice
22. juli 2001 - 22:03 #2
svar :)
Avatar billede zoidberg Nybegynder
22. juli 2001 - 22:04 #3
Ikke for at lyde negativ, men jeg tror altså ikke at det findes!
Avatar billede kapla Nybegynder
22. juli 2001 - 22:04 #4
Avatar billede zoidberg Nybegynder
22. juli 2001 - 22:05 #5
Ups, undskyld læste ikke spørgsmålet ordentligt!
Avatar billede blood Nybegynder
22. juli 2001 - 22:05 #6
Hvor mange gange skal du oprette dette spørgsmål?
Avatar billede poull Nybegynder
22. juli 2001 - 22:05 #7
Den type ASP som freepaq understøtter er vidst ikke så god (tror jeg nok)
Avatar billede dipzy Nybegynder
22. juli 2001 - 22:08 #8
*host at hoste selv host*
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
22. juli 2001 - 22:14 #9
Nej, Freepaq´s asp er ikke godt - de understøtter ikke Access - hvilket er næsten uunværligt!
Avatar billede sukos Juniormester
22. juli 2001 - 22:16 #10
http://www.portland.co.uk/
kan du bruge dit eget domainnavn, men der er ikke noget microsoft-\"sovs\"
Avatar billede dipzy Nybegynder
22. juli 2001 - 22:18 #11
haha mosegris... du har tabt :) Access suger til ASP, det skal skrives til txt filer eller noget andet for ikke at være langsommere end farfar på rulleskøjter, eller noget :)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
22. juli 2001 - 22:22 #12
cjb.net :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. juli 2001 - 22:26 #13
Hvofor bruge så mange forskellige programmeringsprog? Det er da nærmest latterligt:
www.internetplads.dk/soeg.asp?Asp=1&Dansk=1&Frontpage=1&PHP=1&Plads=&Action=Send

Så må du finde subdomain et andet sted.
Avatar billede kunze Nybegynder
22. juli 2001 - 22:38 #14
Du kan nok ikke få PHP og ASP samtidig.. Har jeg ikke hørt om!

ASP er til Windows PHP til Linux!

:)

www.dencity.com www.subnet.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. juli 2001 - 22:42 #15
Prøv at trykke på \"Liste over allerede tilmeldte\" www.internetplads.dk/tilfoej.asp
Det er ret svært at komme med nogle links som den ikke har ;o)

kunze >> Ikke noget problem. Jeg undre mig mere over hvorfor nogen vil lave en side i PHP/ASP i stedet for at holde sig til ét sprog - det kan da ikke andet end gå galt.
Avatar billede kunze Nybegynder
22. juli 2001 - 22:49 #16
Jeg ved godt at det er muligt men det er yderst sjældent man ser det... Men som du siger \"Hvorfor ikke holde sig til et sprog.\"
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. juli 2001 - 09:46 #17
Hvad med dem her:
www.internetplads.dk/soeg.asp?Navn=Bootbox&Action=Send

Så skal du kun undvære FrontPage - men hvad skal man også brug FrontPage til hvis man laver en hjemmeside i ASP/PHP/CGI? Jeg tvivler på at FP kan noget som de programmeringssprog ikke kan.
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 12:15 #18
FrontPage Extensions er 100 % ubrugligt...
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. juli 2001 - 12:21 #19
kunze >> Det er en smart måde at uploade sit website :o)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 12:30 #20
Ja det har du ret i... Enig!
Men det er jo kedeligt at betale penge for det når f.eks. CuteFTP er næsten lige så nemt :)

Desuden kan jeg ikke se det fede i at bruge FrontPage... Dreamweaver er bedre =)
Avatar billede zyber Nybegynder
23. juli 2001 - 16:39 #21
Kunze>> Frontpage Extensions har nødvendigvis ikke noget med frontpage at gøre. Man bør faktisk bruge Visual Inter Dev da der er et rigtigt udviklingsværktøj. Desuden kan man så arbejde direkte på sine filer på web\'en uden først at gem og derfefter at uploade. På den måde kan man også have projekter hvor flere arbejder på samme site uden man bare kommer til at overskrive hinandens rettelser.