Avatar billede Sigsim Nybegynder
30. juni 2010 - 22:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word skabeloner i c5 dynamics

Hej Alle

Jeg har c5 dynamics, og bruger word skabeloner til fakturering, men kunne godt tænke mig at bruge den samme skabelon til at lave tilbud med, også fra c5, men bare med lidt ændringer, det jeg gør nu er at sætte linjerne ind, og trykker derefter på proformafaktura og laver ændringerne manuelt, har prøvet at rode lidt med det et par gange, men har hver gang ikke kommet til sagens kerne, so please help meeee :-)
Avatar billede mariaf Juniormester
30. juni 2010 - 23:31 #1
Du må jo have sat fakturaen op til word i aktionlisten. Du kan gøre et samme med tilbud, følgesedler, kontoudtog og hvad du ellers har behov for. Så kan du rette hver skabelon for sig, og få dem til at ligne hinaden, men med de karakteristika, der nu er for hver.
Det giver også mulighed for at lægge logo ind.
Alle skabeloner findes i mappen dokstyr/DocMgt afhængig af version.
Avatar billede glconsult Nybegynder
01. juli 2010 - 09:18 #2
Hvis du er abonnements kunde, kan du få adgang til www.mbs.microsoft.com/customersource, hvor der findes forskellige elearning lektioner i brugen og opsætningen af dokumentstyring. Hvis du benytter C5 vers. 2010 (4.3) kan du i mappen Documentation i dit C5-bibliotek finde et facthsheet omkring dokumentstyring og print2office.
Avatar billede Sigsim Nybegynder
01. juli 2010 - 10:46 #3
Takker jeg har haft abonnement, men har fravalgt det da mit program ellers bare kører, jeg har betalt bredana for at lave en fakturaskabelon, og det er den jeg gerne vil have sat op til at kunne bruges som tilbuds skabelon, kan også sagtens printe den ud,men felterne skal rettes til,og hvor gør man det?
Avatar billede glconsult Nybegynder
02. september 2010 - 09:16 #4
Hej
Som Maria skriver, skal du finde den mappe,der indeholder dine C5 filer på din PC. I denne mappe findes en undermappe ved navn DocMgmt. I denne mappe findes alle skabelonerne. Højreklik på den relevante fil og vælg Åben og tilret skabelonen.
For yderligere hjælpt tast da F1 i C5, så hjælpen åbnes. Søg her efter ordet skabeloner og du vil kunne vælge et afsnit der hedder ændring af skabeloner.
mvh. Gitte Lützen