Avatar billede neumann Nybegynder
29. juni 2010 - 22:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

425 i forvalg nr.

Hej.
Når jeg opretter en ny kontakt i Office Outlook 2007 for mobil nummer altid 425 i forvalgs nummer, hvorfor gør den det, og hvordan for jeg den til ikke at gøre det. er meget irriterende når jeg så synkroniser med min mobil. jeg kan ikke ændrer det, det laves bare om til (425)12345678 igen efter "gem og luk" og mobilen kan ikke bruge det "nummer findes ikke" eller noget i den stil.
Ændre jeg det i mobilen er den så 2 gange ved næste synkroniser, en med rigtig nummer og en med (425) nummer.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. juni 2010 - 00:04 #1
Det skyldes en besynderlig binding med modemopsætningen - noget de fleste efterhånden har glemt :-)

Gå i kontrolpanelet - find noget med "Telefon og modem", eller bare "Modem". Her findes en opkaldsregel kaldet "Min placering". Denne har områdenummer 425... - Du kan rette områdenummeret ved at vælge et andet land, vælge "anvend", og rette tilbage til Danmark... - så er områdenummer tomt.
Avatar billede neumann Nybegynder
30. juni 2010 - 01:19 #2
Ahhh ja det er rigtig.....tak....