Avatar billede uvoller Novice
28. juni 2010 - 16:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Rullemenu ud fra punkter i kolonne

Hej Eksperter

jeg har en tabel med en masse date i kolonner. Jeg vil gerne have mulighed for øverst at have en rulle menu, med de data som er i den tilhørende kolonne. Når jeg så vælger data heri, viser den kun de rækker hvor data matcher mit valg.

jeg kan ikke finde den ønskede funktionalitet under rulleliste, men kan ske jeg laver en lille fejl.

Jeg anvender office 2007, men skal gerne kunne anvendes på ældre udgaver også
Jeg ser frem til at høre jeres ideer og forslag

På forhånd tak
Avatar billede supertekst Ekspert
28. juni 2010 - 16:31 #1
Data i kolonner - i hvilken applikation?
Avatar billede uvoller Novice
28. juni 2010 - 18:23 #2
Ups det fik jeg vidst ikke sagt ;+)

I Excel
Avatar billede supertekst Ekspert
28. juni 2010 - 18:31 #3
er det så ikke "Filter" du skal anvende?
Avatar billede uvoller Novice
28. juni 2010 - 20:03 #4
Det tror jeg du har ret i, virker det også hvis jeg gemmer i excel 97-2003 projektmappe, og åbner i en af de ældre versioner ?
Avatar billede supertekst Ekspert
28. juni 2010 - 23:13 #5
Har konstateret at filter også findes i Excel 5.0 (bog fra 1994).

I Office 207 kan du også gemme en fil i Excel 5/95-format.
Avatar billede uvoller Novice
01. juli 2010 - 13:05 #6
Super - tak for hjælpen. Smider du et svar for at få point ?

Jeg smider lige et andet spg omkring Excel som du måske også kan hjælpe med
Avatar billede supertekst Ekspert
01. juli 2010 - 13:15 #7
Selv tak - du får et svar...