Avatar billede alex2029 Nybegynder
28. juni 2010 - 14:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

XP mode fil ind i Win 7

Hej.

Jeg har nogle optagelser på en ekstren harddisk. Det er tv jeg har optaget med en digital boks og nu skal jeg have det over på computere med et Program som producenten har lavet til formålet, men det virker ikke på win 7 derfor bruger jeg XP mode, men mit  problem er at når jeg skal have det over på win 7 kan jeg ikke finde det med mindre jeg tryker kopier på det jeg skal bruge(I xp mode) og så Sæt ind. Men det jeg gerne ville var at jeg kunne finde filen fra win 7 unden at skulle gøre det for det tager nemlig en del tid da det ikke går for hurtigt i Xp mode. Jeg ville gerne kunne filen i win 7 så jeg kan finde den direkte i det program som jeg vil redigere i.

Håber nogle kan hjælp og det er til at forstå.

MVH Alexander
Avatar billede showsource Seniormester
28. juni 2010 - 14:35 #1
Sætte deling af et dir på din xp ?
Virker fint for mig, anyway.
\\computernavn\deltdir-navn
i f,eks, ie eller stifinder fra win7

Men ok, hvad er det som ikke virker ?
At du sætter ekstern til win7 ?
Avatar billede alex2029 Nybegynder
28. juni 2010 - 14:56 #2
Hej.
Kan du fortælle mig mere nøjaktit hvad jeg skal gøre. fatter det ikke.
Det er ikke virker der det program som producenten siger man skal bruge for at kunne for det man har optaget over på computere og det program virker ikke på win 7 så derfor downloadede jeg xp mode fra Microsoft så man kunne køre programerne i xp hvis de ikke virkede på win 7
Avatar billede showsource Seniormester
30. juni 2010 - 08:32 #3
Jeg er ikke helt med, men hvis du højreklikker på dir du gerne vil dele, og vælger "deling", kan du få adgang fra andre comps.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
04. juli 2010 - 15:51 #4
Har du evt. prøvet at installere programmet der ikke virker i windows 7, i Windows XP mode, dvs. højreklik på exe filen -> egenskaber -> kombatibilitet -> marker "kør dette program i kombalilitetstilstand for":

Windows XP

??
og så set om det virker?

Ville jo spare en del problemer hvis du ikke behøver at have XP mode åben.
Avatar billede alex2029 Nybegynder
05. juli 2010 - 19:20 #5
Heinzdmx smid et svar.
Jeg synes jeg havde prøvet det som du har skrevet men vlagte at prøve i gen og så virkede. mærkligt det er nok mig.
Tak. smid et svar
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. juli 2010 - 19:25 #6
Så lidt da :)