Avatar billede fozzyc Nybegynder
28. juni 2010 - 09:33 Der er 6 kommentarer

Små billeder i Magento vises ikke korrekt, hjælp

Hej

Jeg har lavet en webshop i Magento til en kunde. Den kører på Windows 2008 server med IIS 7.5 og Microsofts eget mod_rewrite modul.

Siden fungere fint, ud over at når man trykker på de små billeder under produkterne, kommer der et vindue frem der skriver. The service is unavailable.

Se f.eks. her: tryk på det lille billeder under det store thumpnail. http://www.sharpwebshop.dk/index.php/future-lasertech-a4.html

Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak.
Avatar billede showsource Seniormester
28. juni 2010 - 14:39 #1
Uden at ha' været på siden, er det garanteret MS mod_rewrite som ikke er defineret rigtigt.

Er der kun link til produkt ved klik på billede, eller er der også et textlink ?
Avatar billede fozzyc Nybegynder
28. juni 2010 - 14:41 #2
Der er også tekst link. Selve produktet kommer fint frem. Prøv mit link engang så kan du bedre side, tryk på det lille billede.
Avatar billede showsource Seniormester
28. juni 2010 - 14:49 #3
Næh, sammenlign heller dit textlink med link fra lille blllede.
Avatar billede showsource Seniormester
28. juni 2010 - 14:50 #4
eller hva' ?
Avatar billede straszek Praktikant
28. juni 2010 - 15:40 #5
Det virker fint her (mac med safari og firefox), så det er måske en browser fejl og ikke en server fejl
Avatar billede fozzyc Nybegynder
28. juni 2010 - 16:13 #6
Fik det til at virke, nok derfor det virker for dig :)
Fik tilkoblet detaljerede fejl og kunne se der var en fil der manglede, den fik jeg oprettet og voila.

Men tak for jeres forslag