Avatar billede gizmo53 Nybegynder
26. juni 2010 - 22:26 Der er 5 kommentarer

Blokerer andre computere på netværket

Hej, jeg har et problem. Hver gang jeg tænder min computer kan andre computere på vores trådløse hjemmenetværk ikke komme til.
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
27. juni 2010 - 01:13 #1
Er led en trådløs forbindelse du bruger og hvem leverer linien ??
27. juni 2010 - 09:09 #2
Og liiiiidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Pssssst: Når du ikke 'gider' at følge op på alle dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/gizmo53 så 'gider' folk heller ikke hjælpe dig en anden gang...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede gizmo53 Nybegynder
27. juni 2010 - 14:46 #3
ja, vidste ikke rigtig, hvilken information I havde behov for. Det er et trådløst hjemmenetværk, vi kører vista og det er telenor, hvis det, der blev spurgt efter.
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
04. juli 2010 - 12:27 #4
"Hver gang jeg tænder min computer kan andre computere på vores trådløse hjemmenetværk ikke komme til".
Er det samme gældende, hvis det er DIN PC, som først er logget på og man tænder en af de andre. Kan du så heller ikke bruge din, men den 'nye' virker fint ???
Avatar billede gizmo53 Nybegynder
04. august 2010 - 22:34 #5
Jeg ved ikke helt, hvordan det fungerer, det er lidt som om nettet begynder at hoppe af og på når min computer er tændt. jeg har engang imellem fået en fejlmeddelelse, der oplyser at der er problemer med IP-adressen. Har prøvet at fornye den med "ipconfig /renew" men tror ikke rigtig noget har ændret sig..