Avatar billede Johnemborg Nybegynder
26. juni 2010 - 15:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Norton

Hej
Jeg har stationær pc, med antivirus programet Norton, da jeg købte programmet var der abonnement til 3 stk. pc"er jeg har brugt dem til at aktiverer min datters vores anden datters og vores ejen pc, alt virker fint, men nu er der ca. 30 dage tilbage af vores abonnement og nu ved jeg ikke om jeg kan købe en norton pakke til 3 stk. pc"er igen den koster kun ca. 700 kr. mens et fornyelse på nettet til en pc"er koster ca. 600 kr altså ialt ca. 1800 kr. til alle tre, kan man gøre noget ???
mvh. John Emborg
Avatar billede mfp18 Nybegynder
26. juni 2010 - 15:29 #1
Gå ind i en butik og køb en ny den er til 3 pcer det er de ihvert fald der hvor jeg har set dem feks. i en tdc butik
Avatar billede Johnemborg Nybegynder
26. juni 2010 - 15:42 #2
Jeg ved godt jeg kan købe en ny pakke til 3 stk. pc"er, men hvd med det program jeg har liggende på pc"en lige nu skal den fjernes først, inden den nye lægges på og hvad så med alle de vira der ligger på det "gamle" Norton bliver de så frigivet og ligger på computeren???
26. juni 2010 - 15:53 #3
<Johnemborg>: Velkommen til E. ...

Bare til en anden gang: Principiet har en 'lukket' tråden med at [Acceptere] #1 ...
http://www.eksperten.dk/faq

---

Jeg vil mene at den nye Symantec/Norton selv 'opdager' at der en ved at blive indlagt en helt ny version OG afinstalere selv pænt den tidligere version ... Evt. elementer i "Karantæne" bliver selvfølgelig ikke 'frigivet' ...
Avatar billede mfp18 Nybegynder
26. juni 2010 - 16:18 #4
Du sætter bare en ny kode ind også er den klaret så det er meget rigtigt hvad karise_larry skriver
Avatar billede knuf Nybegynder
26. juni 2010 - 17:32 #5
Jeg har skiftet til det gratis program Microsoft Security Essentials, som kan downloades fra Microsoft's hjemmeside.
Det kører godt.
26. juni 2010 - 17:45 #6
... jeg går ud fra at <Johnemborg> ønsker at fortsætte med Symantec/Norton ? Ellers ville jeg også have foreslået noget andet...
Avatar billede knuf Nybegynder
26. juni 2010 - 17:58 #7
Det forstår sig.
Jeg har det bare sådan, at jeg ikke vil give penge for noget, jeg kan få gratis, og det er ikke alle, der ved det.
26. juni 2010 - 18:52 #8
Lad os få  <Johnemborg>  på banen igen ?
Avatar billede f-arn Guru
26. juni 2010 - 19:04 #9
Hvis du køber en ny licens dækker den også 3 PCer.
Noget andet er. Kører du med sidste nye?
http://updatecenter.norton.com/index.ftl?NUCLANG=da
Avatar billede Johnemborg Nybegynder
29. juni 2010 - 17:05 #10
Hej og tak for gode svar
Jeg ønsker selvfølgelig heller ikke betale for noget jeg kan få gratis, men hvad sker der hvis jeg downloader feks. det virus program fra Microsoft, hvad sker der så med de vira der ligger indespæret på Nortonprogrammet.
Mvh John Emborg
Avatar billede knuf Nybegynder
29. juni 2010 - 17:33 #11
Dem skal du ikke tænke på.

Du downloader og gemmer filen fra Microsoft.
Afbryder forbindelsen til nettet.
Afinstallerer Norton og genstarter.
Installer filen fra Microsoft
Genopretter forbindelsen til nettet.
29. juni 2010 - 19:49 #12
NB: Hvis du finder på af afinstall Symantec/Norton så SKAL denne også køre efter standard afinstalationen ->
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe - Gem og kør og følg guiden...
Avatar billede Johnemborg Nybegynder
04. juli 2010 - 15:03 #13
Hej
Jeg siger tak til alle som har været med til at løse mit problem
jeg har nu fået installeret virusprogrammet fra Microsoft, og det virker bedre en Norton.
Mvh. John Emborg