Avatar billede Coller Nybegynder
24. juni 2010 - 10:26 Der er 2 kommentarer

Unwire

Hej

Fra mobiltlf. er sendt SMS til 1231 til Un wire, er der nogle der ved hvad message PAIF..... betyder og kan jeg på nogen måde finde ud af, hvad der står i den?

Fra Un wire er sendt flg. oplysninger til mig:
Forestil jer, at det står vandret dato, tid, owner, der var bare ikke plads til at sætte det op vandret i denne mail.

Dato
6/21/10

Tid
5:05:52

Mediacode:
paif

Owner:
Zapdance

CP:
Zapdance

Shortcode:

Owner:
dk.sonofon

Price
0.0 DKK

Status:
OK

Message:
PAIF QO1xuDigAEAAUWTyoF9mwCLN4G6v/2X35M7I3FaLgEN3+IxG9jz
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
02. februar 2011 - 19:18 #1
har nøjagtig samme meddelse - fandt du nogen løsning?
Avatar billede ahjorth Praktikant
09. august 2011 - 12:57 #2
Når man starter telefonen første gang efter fabriksreset, kommer der flg. meddelelse i displayet:
"Velkommen til My Nokia, en personlig tjeneste baseret på netop din Nokia-telefon. Du vil om kort tid begynde at modtage gratis tip og supportbeskeder til din telefon via SMS. Hvis du ikke længere vil modtage tip på din enhed, skal du vælge ikonet My Nokia på enheden og vælge 'Ophæv abonnement'."
Jeg føler mig overbevist om at den nævnte SMS er telefonens automatiske tilmelding til My Nokia.
Forøvrigt er SMS'en kun synlig i Nokia PC Suite, ikke i displayet.