Avatar billede hypofysen Nybegynder
23. juni 2010 - 15:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

nyt webhotel? men hvilket

Hej Eksperter,

Jeg er lidt i vildrede. Jeg har brug for et stabil webhotel der selvf understøtter php og mysql osv.

Jeg har i en kort periode haft one mens sitet har været under opbygning men så snart der er opnås en hvis mængde trafik bliver det meget ustabilt hvilket har været til stor irritation.

Supporten har hele tiden undskyldt sig med at de er ved at udbedre fejlen hvilket jeg ikke kan vente længere på..

så hvilke alternativer er der?

Det skal være stabilt også når der er meget trafik på siden, der skal være fri trafik ikke noget med at de forbeholder sig ret til at lukke siden midlertidigt eller noget.

Prisen er ikke underordnet men næsten - jeg er udmærket klar over at det ikke er 11 kroner i måneden..

Håber der kommer nogle gode inputs - påforhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2010 - 16:20 #1
jeg klarer min selv med www.web10.dk - men har du meget trafik, eller kræver optimal service, så http://www.scannet.dk/dk/produkter/mailweb/webhotel/
Start med deres 'standard' hotel. ScanNet kan 'det hele', og er super dygtige.
Avatar billede mortvader Nybegynder
23. juni 2010 - 16:27 #2
Hvis det skal være top-prof, vil jeg også anbefale Scannet. Der er ingen slinger i valsen.

Et billigt alternativ er webhosting.dk
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
23. juni 2010 - 19:50 #3
Kan klart anbefale One.com

For en 3000 MB database koster det 11.25 kr om måneden.

For en 10000 MB koster det 23.75 om måneden.

og For en 25000 MB koster det 45.00 om måneden.

One.com giver dig nem mulighed for at logge på Mysql.

Du får en email med alt information, passwords og adgangsinformation til bl.a Phpmyadmin, FTP servers og Mysql.

Jeg bruger selv webhotellet til min hjemmeside Guitargalleri.dk
Avatar billede hypofysen Nybegynder
23. juni 2010 - 22:36 #4
som sagt er det ikke prisen der er afgørende, one er billigt men kvaliteten og servicen er goså derefter.

De første små sider jeg lavede brugte jeg one og der var jeg godt tilfreds men efterhånden som siderne er blevet større og mere krævende så dur det bare ikke.

Jeg tror jeg vil undersøge scannet ser umiddelbart fornuftigt ud.

Er der ikke flere der vil komme med lidt inputs?
Avatar billede hypofysen Nybegynder
24. juni 2010 - 13:16 #5
nå det er der vist ikke, men tak for de inputs der er kommet smid et svar så fordeler jeg pointene
Avatar billede it-dk Nybegynder
24. juni 2010 - 22:25 #6
Hej

Jeg kan anbefale www.unitspeed.dk. Deres webhoteller er bygget op via cluster og load balance systemer dvs flere servere som afvikler ens ting.

Jeg kan også anbefale www.intergate.dk i den billigere ende.

Jeg bruger selv begge udbydere til mine domæner.
Avatar billede hypofysen Nybegynder
27. juni 2010 - 10:49 #7
lukker tak for kommentarerne
Avatar billede mikaelch Novice
15. juli 2010 - 16:02 #8
okay fik du svar ?

vis wordpresss vil anbefalde http://www.unoeuro.com/, ingen nedtid hos mig let at oprette wordpress
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
23. juli 2010 - 21:08 #9
I hosting verden er der intet der hedder "fri trafik"
Er der sites der bruger for meget trafik vil de blive lukket, da det koster hosting selskaberne penge.

Kan kun anbefale dig at gå efter hoteller hvor der er en fast trafik grænse, som du så kan købe større.
Avatar billede dunkeren Nybegynder
31. juli 2010 - 20:00 #10