Avatar billede Peter4220 Nybegynder
22. juni 2010 - 22:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slet GMail

Er der nogen her, som har kunnet slette en GMail-konto inden for det sidste år.

Hvis JA - så forklar mig lige hvordan, da jeg har fulgt GMails anvisning, men kontoen kunne ikke slettes alligevel
Avatar billede killer_bee Nybegynder
23. juni 2010 - 08:21 #1
har du fulgt dette:
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=8152

?? og det virker ikke?
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
23. juni 2010 - 09:08 #2
Er forsøgt.
Problemet er her, at GMail henviser til en konto, jeg har og skal fortsat bruge.
Når jeg kommer til "Nuværende adgangskode" har jeg prøvet både med det password jeg bruger til den konto, jeg ønsker at slette, og password til den konto der henvises til.
Jeg får i begge tilfælde svaret "Den angivne adgangskode er forkert" og det er det, som er mit problem.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
23. juni 2010 - 09:28 #3
er lidt forvirret ...
som jeg nu forstår:
du har konto A og konto B,
du logger på din konto A og prøver at slette konto B?? ...

hvis det er korrekt forstået så skal du bare logge på konto B og slette den derfra.
..
eller har jeg misforstået?
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
23. juni 2010 - 11:05 #4
"du logger på din konto A og prøver at slette konto B??"
SVAR: Nej - Jeg logger på A og forsøger at slette denne !!!
Avatar billede killer_bee Nybegynder
23. juni 2010 - 12:50 #5
lyder da mærkeligt, du kan prøve at skrive til google support.
Avatar billede max-payne Nybegynder
23. juni 2010 - 13:51 #6
Jeg har haft samme problem, og har været i kontakt med google support, som oplyser at g-mail konti ikke kan slettes.
Men du kan jo bare slette alle e-mail under den givende konto, og så lade være med at bruge den mere.
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
25. september 2010 - 10:55 #7
LUKKER