Avatar billede olesenreck Nybegynder
20. juni 2010 - 13:38 Der er 4 kommentarer

PC der kan kører MAC/Leopard

Hej, jeg sidder og leder efter en PC, altså en "normal" computer eller hvad man skal kalde det, som kan kører Mac/Snow Leopard, da jeg synes der er for dyrt at gå ud og købe en Mac, nogle som kender nogle?
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2010 - 13:39 #1
Nej, det er kun en mac der kan køre optimalt med mac styre system, der er efterlignere, eller skabeloner, men du vil aldrig kunne have præsics det samme
Avatar billede olesenreck Nybegynder
20. juni 2010 - 13:41 #2
Det skal selvfølgelig være bærbare
Avatar billede olesenreck Nybegynder
20. juni 2010 - 13:46 #3
Det ved jeg du tager fejl, du kan sagens lave en computer der kan kører Mac, firmaet "Psystar" lavede computere der kunne kører mac, indtil de blev sagsøgt af apple og blev nød til at lukke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2010 - 14:59 #4
#1 er helt rigtigt.
Mac styresystemet er kun til Apple computere.
Det er desuden heller ikke lovligt, iflg. Mac eula, at installere det på andet end Mac computere.