Avatar billede Choas Nybegynder
20. juni 2010 - 01:49 Der er 2 kommentarer

iMac opgradere RAM

Jeg har en iMac [EMC 2266]. Jeg tror jeg kan opgradere den til 4 RAM i stedet for de 2 RAM jeg har nu. Hvis dettte er muligt hvilke RAM skal jeg så købe, og hvor er det bedst at bestille fra?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 16:54 #1
Hvis jeg var dig ville jeg først gå ind i om denne mac. Herefter ind under flere oplysninger, så hukommelse. Her kan du se hvilken type og hastighed de nuværende ram kører med. Du kan også se producent koden for de nuværende ram. Copy/past den kode i google. Det der kommer frem skulle gerne være de specifikker spec af dine ram. Ellers gør det på den hurtige og lettere måde som jeg gjorde. Pil en af dine ram-moduler ud af din mac. Der sidder et lille klistermærke på blokken hvor alle oplysniger står omkring hvad de kører med. Min imac 4.1 late 2006 kører f.eks. med pc2-5300, 667 mhz og ddr2 sdram.
Hvis du følger en af disse to metoder kan det simpelthen ikke gå galt. Så længe du har undersøgt hvor mange ram din imac understøtter.
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 16:55 #2
og forresten husk at tjekke at de ram du køber er OS X kompatibel :)