Avatar billede gil-galad Nybegynder
19. juni 2010 - 18:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google adSense kontrolpanel virker ikke

Hej

Jeg har et ret træls problem.
Ved en fejl (min fejl) fik jeg tilsendt penge fra Google til en lukket bankkonto. Banken siger at de sender penge tilbage, hvis de bliver sendt til en eksisterende konto.

Jeg har så været inde at ændre min konto på AdSense siden, og det ser ud til at virke.

Problemet er nu: Hvor er pengene blevet af? Jeg kan ikke kontakte google pr. email, idet mit adSense kontrolpanel er helt dødt. Alle deres javascript-funktioner virker ikke (dette er en fejl fra deres side, jeg har prøvet tre forskellige computere med forskellige styresystemer), hvilket medfører at jeg ikke kan trykke på nogle links, heriblandt "kontakt os".

Hvad gør jeg nu? Er der evt. nogle med et velfungerende adSense kontrolpanel, der kan finde en email-adresse eller lign?

Venlig hilsen Søren
Avatar billede ostebaronen Nybegynder
19. juni 2010 - 18:53 #1
Du kan ikke skrive direkte til dem. Du kan evt. skrive i Groups for at måske få et svar derigennem: https://www.google.com/adsense/support/bin/request.py?contact=payment_help

Google AdSense virker dog fint her, det kunne lyde som om at du filtrerer JavaScript et eller andet sted, har du måske en eller anden adblocker eller lign. som måske kunne smidde det væk? Din router har måske også en funktion som kan gøre det for dig.
Avatar billede gil-galad Nybegynder
19. juni 2010 - 19:18 #2
Det eneste der gik igen på de computere der ikke virkede, var at de alle havde ablock-plus installeret (og kørte ff selvfølgelig)

Adsense siden virker nu! Men du siger man ikke kan kontakte dem direkte? Så vil jeg prøve via dit link.

Smider du et svar?
Avatar billede ostebaronen Nybegynder
19. juni 2010 - 19:46 #3
Jo da, her er det :)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
19. juni 2010 - 20:11 #4
Nej?  Vil du ikke have point?
Avatar billede ostebaronen Nybegynder
19. juni 2010 - 21:25 #5
Ahh LOL, fik glemt at sætte radio button :)