Avatar billede Thomasberg Nybegynder
18. juni 2010 - 11:58 Der er 2 kommentarer

Kan ikke komme på xbox live

Hej alle eksperter

I går aftes da jeg sad og spillede fifa 10 ultimate team, røg jeg lige pludselig af nettet og kunne ikke oprette forbindelse til xbox live igen:(. jeg ventede så til i dag men har samme problem og jeg får følgende fejlmelding:

your console is connected to the internet but canøt contact Xbox LIVE.

your router or ISP may be blocking access to Xbox LIVE.

On your PC, go to your router configuration Web page and make sure port 29074 is open on your firewall. if it is open, it may be blocked outside your home network. contact your ISP.

Jeg har sider og rodet med min router som er en D-link di-524UP og min internet udbyder er stofanet. jeg har slet ikke haft problemer med at spille før i går, hvor jeg ellers har spillet på xbox live i omkring 4 måneder helt uden problemer.

jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med mit problem så jeg kan begynde og spille online spil på min xbox igen.

mvh Thomas
Avatar billede Blandy Praktikant
18. juni 2010 - 12:02 #1
Det er ikke sikkert at det er din udbyder eller dit system det er galt med. Det kan sagtens være xbox lives server der er nede i et døgn eller 2.
Avatar billede Thomasberg Nybegynder
18. juni 2010 - 12:17 #2
er der nogle der kan sige at dette er tilfældet?