Avatar billede a-a-a Nybegynder
17. juni 2010 - 12:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Engelsk IP

Hej,

Jeg søger en mulighed for at ændre min IP, så den fremstår som engelsk, således at jeg kan få adgang til en række services.
IP'en skal både være gældende når jeg går gennem en browser og gennem visse applikationer der kobler sig på nettet. Det skal helst være sådan, at jeg kan skifte mellem min normale danske IP og en engelsk IP, og optimalt set at jeg kan vælge hvilke applikationer der skal bruge hvilke IP - hvis det kan lade sig gøre.

Jeg har forsøgt med programmet "Hide The IP (http://www.hide-the-ip.com). Det virker fint gennem en browser, men synes ikke mine øvrige applikationer går gennem den nye IP.

Jeg tænker at der må findes et program der kan styre dette, gennem VPN, proxy eller på anden vis.

Er det nogen af jer der kender et sådan program, eller om det kan lade sig gøre på anden vis?

På forhånd tak.
Avatar billede zzup Nybegynder
17. juni 2010 - 13:07 #1
Du skal forbinde igennem en VPN server, typisk tager de et mindre gebyr for at du har en bruger om måneden.

Du kan evt læse mere i denne artikel:
http://techpp.com/2009/07/09/top-5-free-vpn-clients/

Muligvis er de gratis, men prøv dig frem. :)
Avatar billede a-a-a Nybegynder
18. juni 2010 - 19:40 #2
Tak for linket, men havde nu håbet på noget mere konkret. Jeg kan godt finde en VPN-klient, men hvordan finder jeg en god UK proxy, er det bedst med HTTP eller SOCKET proxy, hvordan sikrer jeg mig at al eller udvalgt trafik går gennem VPN tunnellen osv.?
Avatar billede a-a-a Nybegynder
17. oktober 2010 - 11:13 #3
Tråd lukkes. Ingen løsninger fundet.