Avatar billede neroes Nybegynder
16. juni 2010 - 19:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

afsendelse af via mail g.mail med mystiske billeder

Spørgsmål: for så vidt angår både problemet i både W XP og W7

Når jeg sender billeder fra Picasa programmet via g.mail og bruger den automatiske neddrosling oplyser mine modtagere mig, at der dukker en masse billeder op når de lukker filer op ?  Sådan at forstå at der ud over det de tilsendt dukker et næsten diasshow op på deres skærm af billeder, der har være på egen deres PC og andre de ikke kan identificere. Jeg har ikke set det, men vil bruge Teamwiewer til at gå ind og se.  Mine billeder bliver scannet af et Norton program inden afgang.
Kan det tænkes at når jeg eksempv, kopiererer billeder og andet fra nette at der gemmer sig filer der af en eller anden årsag vedhæfter disse billeder til mine ???  Jeg har prøvet at sende dem til mig selv og her kan jeg ikke se noget mystisk.  Er der nogen specialist i dette forum der kan løse mystikken ?

Mvh søren
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2010 - 19:59 #1
De ser garanteret billederne i windows billedfremviser.
Den viser som standard altid de billeder der har været vist i den sidst.
Det er også oplevet at der er billeder med fra internettet til tider.

Flg. beviser at det ikke ved dig problemet ligger:
d over det de tilsendt dukker et næsten diasshow op på deres skærm af billeder, der har være på egen deres PC og andre de ikke kan identificere

+
Jeg har prøvet at sende dem til mig selv og her kan jeg ikke se noget mystisk.

Hvis der var noget med til de kopierede billeder der ikke skulle være der ville du også kunne se det.
Avatar billede neroes Nybegynder
16. juni 2010 - 20:13 #2
John

Jeg forstår ikke helt. er der en bestem måde man skal lukke billeder op på jeg bruger enten gmail eller windows mail og ser det ikke . Men dvs, at det billedeprogram man evt. vælger som standard ikke skal wære windowsbilled fremviser. I øvtigt fik du det lille tips vedrørende speak på teamwiewer ,.77mvh

søren
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2010 - 20:41 #3
jep - tak for tippet ;)

Ja, de kan evt. prøve at åbne billederne i et andet program end de plejer.
Avatar billede neroes Nybegynder
16. juni 2010 - 20:53 #4
John

Tak  jeg prøver at gå ind med Teamwiewer og åben mailen og  bruger et andet program.

Du fik også at du kan prøveteste teamwiewer ved at bruge koden 12345 og i ruder der dukker op  når du lukker full size op og der efter kommerder kommer der et logg ind med en kode. I det yderste panel foroven til højre er lyddelen det lidt smart
Hvordan slutter jeg denne session
mvh

søren
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2010 - 20:56 #5
Du accepterer dette svar :)
Avatar billede neroes Nybegynder
30. juni 2010 - 18:45 #6
John

Hvordan lukker jeg mine spørgsmål..
mvh

neroes
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2010 - 20:39 #7
Avatar billede neroes Nybegynder
17. oktober 2010 - 10:06 #8
John

Kan du ikke give mig lidt hjælp til at afslutte mine sager ??

mvh

neroes
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2010 - 15:21 #9
Du skal bare gå herind: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/neroes

Her beder du om svar fra dem der har hjulpet dig. Var der ingen svar der hjalp, så skriver du løsningen og accepterer eget svar. Kan du ikke huske løsningen, er det nok en god ide at bede om svar fra dem der prøvede at hjælpe.