Avatar billede neroes Nybegynder
16. juni 2010 - 15:21 Der er 3 kommentarer

afsendelse af via mail g.mail med mystiske billeder

Spørgsmål: for så vidt angår både problemet i både W XP og W7

Når jeg sender billeder fra Picasa programmet via g.mail og bruger den automatiske neddrosling oplyser mine modtagere mig, at der dukker en masse billeder op når de lukker filer op ?  Sådan at forstå at der ud over det de tilsendt dukker et næsten diasshow op på deres skærm af billeder, der har være på egen deres PC og andre de ikke kan identificere. Jeg har ikke set det, men vil bruge Teamwiewer til at gå ind og se.  Mine billeder bliver scannet af et Norton program inden afgang.
Kan det tænkes at når jeg eksempv, kopiererer billeder og andet fra nette at der gemmer sig filer der af en eller anden årsag vedhæfter disse billeder til mine ???  Jeg har prøvet at sende dem til mig selv og her kan jeg ikke se noget mystisk.  Er der nogen specialist i dette forum der kan løse mystikken ?

Mvh søren
16. juni 2010 - 19:35 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny (?) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Foto/
Avatar billede neroes Nybegynder
16. juni 2010 - 19:45 #2
Karie Larry

Ja jeg kan forstå at man skal være ekspert for at finde rundt i dette forum, men tak.

mvh

neroes
16. juni 2010 - 20:55 #3
Citat ved oprettelse af indlæg i denne kategori ->

Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Skriv dine forslag og gode idéer til Eksperten.dk her