Avatar billede zeimarr Nybegynder
15. juni 2010 - 20:03 Der er 3 kommentarer

Problem med Porte (Router: Thomson TG712)

Hej :) Jeg er stødt på et problem med min router "Thomson TG712" som fulgte med internetforbindelsen fra Telia.

Jeg købte forleden dag spillet "Call of Duty Modern Warfare 2". Dog har jeg fundet ud af at man for at kunne spille sammen med sine venner, åbne nogle bestemte porte for at få "Open NAT type", så man kan spille sammen.

Dette har jeg gjort, og har endda tjekket med "Portforward.com"'s portchecker program at de er åbne. Dog kan mig og mine venner stadigvæk ikke connecte til hinanden.

Det siges at DMZ mode skulle virke med spillet. Jeg har bare et problem med at finde denne funktion på routerens side.

Er det nogle der kan hjælpe?
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
15. juni 2010 - 22:35 #1
Jeg tror du skal prøve at kigge på om ikke det er noget firewall i din computer der skal sættes op til det .. eller evt. slås fra når du spiller det spil.
Avatar billede zeimarr Nybegynder
16. juni 2010 - 00:29 #2
Computerens firewall er slået fra :/
Avatar billede sike1 Nybegynder
30. januar 2011 - 07:51 #3
hvis man kigger på firewall instillinger:::

>>configure (op til højre)

>> Create new security level (ned i gråt)

så kan man i hvert fald sæt noget op hvor "dmz" står som mulighed
som "source" og "destination interface"