Avatar billede orbitone Nybegynder
13. juni 2010 - 13:59 Der er 6 kommentarer

Kopiering af billedfiler

Jeg ønsker at kopiere alle mine billeder til en mappe. Problemet er at mange af filerne har samme navn men er forskellige af indhold. Findes der et program som kan omdøbe filer med samme navn og forskelligt indhold til et nyt navn?
Avatar billede Vandreren Novice
13. juni 2010 - 14:06 #1
13. juni 2010 - 14:07 #2
Velkommen til E. ...

Under hvilket OS / Styresystem ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede orbitone Nybegynder
13. juni 2010 - 14:22 #3
Jeg har ikke udtrykt mig tydeligt nok. Jeg har tusindvis af billeder som skal kopieres over i en mappe. Jeg kan selvfølgelig sagtens kollegtivt omdøbe de filer jeg lægger i fællesmappen, men så får jeg en masse ens billeder med forskelligt navn. Programmet skal altså registrere at her er to filer med samme navn( og forskelligt indhold) og så automatisk omdøbe den ene.
13. juni 2010 - 14:48 #4
Gentager: #2 ?
Avatar billede Vandreren Novice
13. juni 2010 - 14:54 #5
Avatar billede Vandreren Novice
06. juli 2010 - 20:02 #6
Spørger har allerede selv lagt et svar. Jeg lægger også lige ét, bare i tilfælde af at foreslagene har været behjælpelige. :)