Avatar billede polle1992 Nybegynder
13. juni 2010 - 12:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

windows sprog

Når jeg forsøger at installere microsoft servicepack 3 på min xp maskine kommer den op og siger at den installations fil jeg har hentet ikke er på samme sprog som windows. Hvordan finder jeg ud af hvilket sprog jeg skal hente på.
13. juni 2010 - 13:17 #1
Hvilket sprog er dit OS (Styresystem på ?)
Det må da være til at finde ud af *S* ...

Husk M$ ServicePack3 til XP -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=da (Her kan du så vælge hvilket sprog...)
Download pannek til et passende sted og DERFRA instaler pakken...

Husk efterfølgende MANGE opdateringer fra windowsUpdate !!!

---

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/polle1992 (Dem der ikke er grønne) ???
Avatar billede polle1992 Nybegynder
13. juni 2010 - 13:22 #2
Mit xp er på dansk men når jeg forsøger at installere en dansk service pack 3 siger den at den ikke kan installere fordi det ikke er samme sprog om mit os.

Jeg skal have opdateret fordi stofanet har sendt et nyt modem og efter jeg installerede det kan jeg kun komme på nette på min win 7 bærbar og ikke på dem med xp. Derfor er jeg nødt til at hente filen på min bærbare.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. juni 2010 - 13:34 #3
Det er nok en medie PC du har, derfor skal du installere den Engelske udgave af SP3, medie PC findes kun på Engelsk med Dansk sprogpakke.
Avatar billede polle1992 Nybegynder
13. juni 2010 - 13:36 #4
men den engelske sprogpakke vil heller ikke virke
Avatar billede Jensen DK Novice
13. juni 2010 - 13:38 #5
Service pakke 3 på Engelsk.
Avatar billede polle1992 Nybegynder
13. juni 2010 - 13:39 #6
Hvis jeg installere servicepack 3 på engelsk siger den igen at det ikke passer sammen altså sproget på os og sproget på servicepacl
Avatar billede Jensen DK Novice
13. juni 2010 - 13:50 #8
Dit problem er nok fordi du henter SP3 på din Windows7 maskine prøv om du kan få adgang et sted hvor din XP kan komme på nettet.
Avatar billede polle1992 Nybegynder
19. august 2010 - 11:38 #10
intet af jeres forslag virkede.
19. august 2010 - 19:27 #11
(Det kunne du jo bare have skrevet! Der er (var) andre muligheder... Men nu har du jo BANG lukket tråden ?)